Gi Design Tavling!!!

Killar och tjejer och alla andra pyjamasfolk (och djur!)

Förverkliga dina drömmar!

Har du någonsinn drömt om att designa din egen BJJ gi??? Nu har du chansen.

Jag och en bloggarkompis bestämde oss för att köra en design/ritar/skissartäling.

Vi gjorde en mall som folk kan bara ladda ner och kladda på med vad de vill.

Vi hade inga priser att ge men vi tänkte det blir väl kul ändå!

Efter två timmar kom ett emejl från en gi-tillverkare:

"Tja. Jag vill vara eran sponsor! Den designen som vinner kommer vi att TILLVERKA just för vinnaren. En engångsföretelse!"

Fattar ni?!

Bara för dig! Bara en! För en gång!l!

De vill också ge bort massor av andra priser, inklusive en helt ny competition-cut GI plus massor av typ t-shirts bla bla...

Vi har redan fått in ett 30 tals design men det e bara att skicka in dem!!!

Jag skapade en ny blog just för den tävlingen

http://crazy-ass-bjj-gi-challenge.blogspot.com/p/how-to-enter.html



Inlägg måste skickas till min kollega Seymour "Meerkatsu" Yang- se hemsidan ovan för hans e-post.

Lycka till!

Jag menar Kom igen ba! Vi bara skämtade med varandra via e-post om hur coolt det skulle vara, tänkte vi kanske kan ge ett roligt pris (mitt första förslag var en privat session med mig om hur man gör den perfekta tekoppen via YouTube!) Och innan vi visste det: En ledande GI tillverkare klev in!

DIN DRÖM GI kan göras VERKLIG!


----Did You Like This Article?--- Click here to add The Part Time Grappler to your Favourites / Bookmarks ---------------------------------

No comments: